Loodushariduse populariseerimiseks on juba mitu aastat 8. kl õpilased saanud ülesande koostada herbaarium.
Õpilastelt on nõutud 5 hõimkonna esindaja eksemplar: samblik, sammal-, sõnajalg-, paljasseemne- ja katteseemnetaim. Liigilist määramist ei nõuta. Küll aga peab materjal olema korralikult kuivatatud, kinnitatud. Lehe juures peab olema sedel korjamise aja, koha ja korjaja kohta. Põhikooli kohta kena küll ☺ Natuke „trikiga“ on paljasseemnetaimede eksponeerimine. Okkad kipuvad lahti tulema ja eksemplar läheb „hõredaks“. Siiski on näitusel mõned tööd, kus okaste kadumine on „andeks antud“, kuna õpilane on näinud palju vaeva, et terve taim herbaariumisse panna. Tore on olnud näha, et mõned õpilased satuvad selles töös nii hoogu, et hindamiseks esitatakse paks ja ülipõhjalik materjalikogu. On olnud ka neid, kes võtavad ette loovtöö, kus keskendutakse taimede korjamisele, määramisele ja herbaariumi koostamisele. Järelikult – loodus kõnetab! Ja seda ongi vaja tõestada
Näitusel kahe õppeaasta parimad tööd järgmistelt õpilastelt: Luise Susanna Lille, Sandra Pajuste, Sande Pajuste, Arto Toomet, Elise Helene Toom, Elis Medar, Naatan Nael, Liselle Aasjärv, Lauri Lütt, Adeele Kikkas, Karmen Kruustamm, Elerene Hiietam, Kreetel Krindal, Sander Rask, Kadri Põrk, Janett Lausmäe, Kert Martin Karjus, Jörgen Niine
Sellel aastal saab koolipere valida ka lemmikherbaariumi! Selleks kirjuta nimi sedelile ja pane stendil olevasse ümbrikusse.
Näitust korraldab bioloogia õpetaja Eelika Henn-Liivaste.